sinine sall / blue cowl scarf

Minu praegune projekt  on salli kudumine. See on küll juba valmimas, sest lõng on mõnusalt paks ja töö edeneb kiiresti. Ja sellised kirkad toonid on mu erilised lemmikud siin hallis ilmas. Inglisekeelset teksti kirjutades avastasin, et mu inglisekeelne kudumissõnavara on kasin, et mitte öelda, et puudub hoopis. Ühesõnaga Googeldasin pisut, ja oma üllatuseks leidsin, et kududa saab ka teistmoodi. See, mida mulle koolis/kodus õpetati, on kontinentaalne ehk saksa viisil kudumine, kuid on ka inglise/ameerika viis, kus lõnga hoitakse paremas käes. Ma ei tea, mida ma selle infoga nüüd peale hakkan, aga igatahes huvitav teada.

________________________________________________________________________________________________________________________________

My current project is to knit a cowl scarf. No special pattern, just basic stitch. Actually i had no idea, how this stitch is in English, so I Googled it a bit. And to my surprise I learned that there are Continental way and American/English way of knitting: http://tlc.howstuffworks.com/home/how-to-knit4.htm and I am using Continental way. I really like the bright blue color and that the yarn is so thick that the knitting progresses really fast.

sininesall-s

Leave a comment